TOP 5 - červen

července 06, 2016


Knihy: 
- Allen Ginsberg - Kvílení
- Jo Nesbo - Syn

Oblečení:
- sluneční brýle Garand Brand (na eshopu už bohužel nejsou)

Kosmetika:
- lak Essie (blanc)
- řasenka L Oréal > recenze
- tužka na obočí Maybelline

Youtubeři a filmy:



You Might Also Like

3 komentářů

  1. - ahoj, koukám, že se mnohé změnilo, za dobu, co jsem blog nechala ladem jen tak ležet.
    - vubec jsem netušila, že jsi se přesunula na blogger, takže mi to přišlo divný, na co jsem to klikla, ale jsem za to ráda!
    - video úplně super, nikdy jsem si nemyslela, že bys mohla být až tak strašně sympatická holčina. ono znát někoho jen přes blog nebo ho i vidět je očividně rozdíl. už jsem klikla na odběr a tak doufám, že budou videa i dál !:D moc se těšim.
    - jinak tenhle blog vypadá moc hezky, musim se tu víc porozhlédnout.
    - je možné, že mě nepoznáváš, změnila jsem snad vše kromě adresy blogu, takže asi tak..

    OdpovědětVymazat
  2. Juchů, video ♥ jsem ráda, že tě zase vidíme! :-) Ginsberg je klasika... když jsme to měli ve škole jako povinnou četbu, moc mě to nelákalo, ale teď, s odstupem času se mi ta kniha moc líbí... Strašně se mi líbí to poselství a to, jak je to stále aktuální... a každý si v tom najde to své.
    Tyhle brýle ti teda seknou! Jsou fakt moc parádní... mám podobného stylu. Samozřejmě ne úplně stejné :D :-)
    Laky od Essie jsou moc dobré. Hlavně mají (aspoň na mých nehtech) opravdu dobrou výdrž... a souhlasím i s tím, že bílé nebo světlé odstíny laků opálené pokožce prostě sluší :-)
    YouTubera o kterém mluvíš neznám, takže se na něj musím kouknout :D :-) aby mi něco neuniklo! :D
    Na školní výlety mám i já většinou jen ty nejlepší vzpomínky :-)
    Ještě jednou - chválím video! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jupí, konečně zase video! Sluší ti to, mimochodem! :)
    O té knížce "Kvílení" slyším poprvé, ale vážně mě to zaujalo, už podle názvu. Navíc už jsem hodně dlouho nečetla žádnou básničku. Připisuji si ji na seznam. :)
    Knížky od Jo Nesba máme doma, ale upřímně, pořád mě to dostatečně neoslovilo. Nevím, hodlám se do nich pustit, až budu mít pocit, že si k nim dokážu najít vztah. Těším se na recenzi, třeba mě to osloví zase o něco více. :)
    Jé, ty brýle jsou naprosto boží! A náhodou, sluší ti, co kecáš! :D :) Paulieho Garanda mám moc ráda, ale zatím jsem si od něj nic neobjednala.
    S řasenkami od L Oréalu nemám žádnou zkušenost, ale tahle vypadá moc hezky, líbí se mi už vzhledově, až dokoukám video, na recenzi se mrknu :)
    Tu značku laku vůbec neznám, každopádně ta barva je skvělá :) Plánuji si teď nějaký lak pořídit, buďto blankytně modrý, nebo jsem přemýšlela právě nad takovouhle bílou barvou :)
    Tužky na obočí nepoužívám, každopádně ta tužka vypadá pěkně. Blogerky, které si malují obočí, to určitě ocení. :)
    Toho YouTubera neznám, nic mi to neříká, ale určitě se na něj mrknu, vtipné YouTubery mám ráda. :D :)
    Ten film mi taky nic neříká, ale už podle názvu to vypadá dobře. Mrknu se na trailer a třeba mě to osloví, už jsem si ho připsala na seznam, děkuji za tip :)
    Je super, že sis narozky užila :)
    Na třídním výletě jsme byli na konci roku taky, a víc už jsem si ho užít nemohla, bylo to skvělý :)
    A jsem ráda, že sis užila ten den co bylo vysvědčení :)
    Užívej si prázdniny, těším se na další video :)








    OdpovědětVymazat